Nieuwe projecten

27-02-2013 13:36

Naast dat ik meedoe met een aantal schrijfwedstrijden zoals: 'Tales of the unexpected' van LetterRijn en 'Niemand mag het weten' van Fenikso, ben ik begonnen met een nieuwe roman/novelle. Ik wil er nog niet te veel over kwijt, maar kan vertellen dat het een thriller wordt met veel verrassende wendingen. De personages zijn al bedacht en het plot ook. Een gedeelte staat al op papier, namelijk zo'n zesduizend woorden. Het schiet dus al op.

 

Naast het schrijven en solliciteren ben ik sinds drie weken begonnen met tekenen. De meeste van deze probeersels hebben te maken met de verhalen die ik schrijf, met een enkele uitzondering. Twee van deze tekeningen zijn te bekijken onder het kopje foto/video op deze site. Verder zal ik bij toekomstige verhalen zo af en toe een tekening toevoegen bij het verhaal.

 

Tot zover het nieuws. Tot de volgende keer...