Een jaar Spinsel Depot en de plannen voor 2014

09-01-2014 14:08

Bijna een jaar geleden begon ik met deze site, Spinsel Depot. De site heeft tot op de dag van vandaag 1052 unieke bezoekers gehad. Iets wat ik niet had verwacht. Het werd dus tijd voor een nieuwe layout, dit bij  zowel de mobiele, als de desktop versie. Daarnaast heb ik een aantal nieuwe foto's toegevoegd, en wat veranderd in het kopje bio.

 

Dus hierbij presenteer ik u, het vernieuwde Spinsel Depot.

 

Wat gaat er qua spinsels in 2014 gebeuren?

 

Momenteel ben ik bezig met mijn derde roman, deze bevind zich in de afrondende fase. Het wordt een thriller met een hoog 'wat als' gehalte. Momenteel zit ik op 60.000 woorden en dit worden er dus meer.

 

Daarnast doe ik met één verhaal mee bij de Paul Harland Prijs en met twee bij Fantastels.

 

Op 8 februari is de prijsuitreiking van de Paul Harland Prijs 2013 en ben meer dan benieuwd hoeveelste ik dit jaar wordt. Vorig jaar eindigde ik als hoogste met 'Jack'. Namelijk als vierenveertigste.

Ik zal, als het verhaal naar mijn idee goed door de jury wordt ontvangen, het plaatsten op deze site.

 

Verder ben ik van plan mee te doen aan de verhalenwedstrijd 'Insomnia' van LetterRijn. DIt moeten verhalen zijn in de stijl van E.A Poe, en alleen daarom heb ik al weer zin om mijn hersens te laten kraken. (er zit al een vrij uitgebreid idee in mijn hoofd)

 

Tot zo ver de beste spinselvoornemens van 2014.

 

Ik hou jullie op de hoogte van uitslagen, de titel en wellicht een stuk van mijn derde roman.